Dios nunca te soltará. || God will never let you go.

in #steemchurch3 days ago


LINK

When you fail, at some point you feel like God is letting you go, or worse yet, you feel like He no longer listens to you. Have you ever done that?

Looking back, I'm sure this has happened hundreds of times before. This does not mean that you are the worst or unworthy of the life of Christ. Many times this happens simply because we do not know the Word of God that confirms his thoughts for us, and that same Word instills faith and growth. It occurs in our spiritual life.

For I am sure that neither death, nor life, nor angels, nor principalities, nor powers, nor things present, nor things to come, nor height, nor depth, nor any other created thing will be able to separate us of the love of God, which is in Christ Jesus our Lord.

Romans 8:38-39

Paul in this text begins with: "I am sure", we can have that same security. How?, allowing the word of God to instill faith in us.
Take this word for yourself, close your eyes and repeat it convinced that this is how it is, really "THIS IS IT". . . I invite you to enjoy your Christian life knowing what God has for each of us.


Link


LINK

Cuando fallas, en algún momento sientes que Dios te deja ir, o peor aún, sientes que Él ya no te escucha. ¿Alguna vez has hecho eso?

Mirando hacia atrás, estoy seguro de que esto ha sucedido cientos de veces antes. Esto no significa que seas lo peor o indigno de la vida de Cristo. Muchas veces esto sucede simplemente porque no conocemos la Palabra de Dios que confirma Sus pensamientos para nosotros, y esa misma Palabra infunde fe y crecimiento. Se da en nuestra vida espiritual.

Por lo cual estoy seguro de que ni la muerte, ni la vida, ni ángeles, ni principados, ni potestades, ni lo presente, ni lo por venir, ni lo alto, ni lo profundo, ni ninguna otra cosa creada nos podrá separar del amor de Dios, que es en Cristo Jesús Señor nuestro.

Romanos 8:38-39

Pablo en este texto comienza con un : "Estoy seguro", esa misma seguridad podemos tener nosotros ¿Cómo?, Permitiendo que la palabra de Dios infunda fe en nosotros.
Tome esta palabra para usted, cierre los ojos y repítala convencido que así es, realmente "ASÍ ES". . . Te invito a que disfrutes tu vida cristiana sabiendo lo que Dios tiene para cada uno de nosotros.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 58097.54
ETH 3176.49
USDT 1.00
SBD 2.28